Reklamace vadného zboží

Zde klikněte pro ZALOŽENÍ NOVÉ REKLAMACE VADNÉHO ZBOŽÍ

Návod jak vytvořit RMA číslo nové reklamace

Nejrychlejšího vyřízení reklamace dosáhnete reklamováním zboží přímo v autorizovaném servisu. Jejich seznam naleznete v návodu, který je přiložen u zboží, popř. v záručním listě, je-li ke zboží vydán, nebo na webu výrobce.

 

V případě, že pro zboží neexistuje autorizovaný servis nebo chcete reklamaci uplatnit přímo u nás, můžete tak učinit dvěma možnými způsoby:

  • Reklamaci můžete osobně předat na našem výdejním místě Rohatec.
  • V případě, že se rozhodnete uplatnit svoji reklamaci přepravní společností, prosíme zašlete zboží na níže uvedenou adresu. Přispějete tak k rychlejšímu vyřízení svého požadavku.
    -----------------------------
    Reklamační oddělení SPORT8.cz
    Oktagram, s.r.o.
    Štefánikova 3
    695 01  Hodonín
    -----------------------------

Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit doklad prokazující koupi zboží (faktura+dodací list) a vyplněný RMA reklamační list.

 

Jak postupovat když je přijaté zboží poškozené

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

  • Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
  • PPL: oznamte do 1 pracovního dne na tel. 844 775 775.

Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

Prosíme, napište podrobnosti na reklamace@sport8.cz, kde vám poradíme jak dále postupovat.

 

Jak postupovat v případě vyskytnutí vady na zboží

Kontaktujte autorizovaný servis a popište problém. Servis vám poskytne úplné a odborné informace, sdělí vám, zda se opravdu jedná o vadu a zda je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení.

V případě velkých spotřebičů nabízejí některé servisy výjezd svého technika přímo k vám, u malých spotřebičů je nutné doručit zboží do servisu osobně, kurýrem či poštou.

Pokud posíláte zboží do servisu, doporučujeme přiložit:

  • kopii dokladu o koupi či jiný doklad prokazující koupi zboží,
  • popis závady a vaše kontaktní údaje.

Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.

 

Lhůta pro vyřízení reklamace

V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě.
V případě, že nejste spotřebitel, se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.

 

Neopravitelná závada

Pokud vám v servisu sdělili, že je zboží neopravitelné (máte potvrzení) a že máte dořešit s prodejcem vrácení peněz či výměnu za nový kus, zašlete opravný (montážní list) a záruční list poštou nebo na e-mail reklamace@sport8.cz

Na základě zaslaných dokumentů bude posouzena oprávněnost vaší reklamace, následně vás budeme kontaktovat.

Peníze vám pošleme na účet nebo vám částku vyplatíme na našem výdejním místě Rohatec.
Vrácení peněz poštovní poukázkou není bohužel možné.

 

Reklamační protokol

Pokud reklamaci provádíte osobně, na našem výdejním místě Rohatec, obsluha Vám vydá reklamační protokol, který si odnášíte s sebou.

V případě zaslání reklamace poštou, na adresu reklamačního oddělení, si nejdříve založte novou RMA reklamaci. Pokud by jste zaslali zásilku bez vystaveného RMA, bude Vám bude zaslán RMA reklamační list na e-mail uvedený v reklamaci po přijetí zásilky k reklamaci.

Doporučujeme si vždy nejdříve založit novou RMA reklamaci a až poté odeslat zásilku k nám s vyznačeným přiděleným RMA číslem.

 

Je dobré vědět

Zde klikněte pro ZALOŽENÍ NOVÉ REKLAMACE VADNÉHO ZBOŽÍ

Návod jak vytvořit RMA číslo nové reklamace