Problémy s doručením objednaného zboží

Pokud vám zásilka nebyla doručena nebo se vyskytl problém při jejím doručování, obraťte se prosím na náš zákaznický servis na lince +420 534 008 185 Po - Pá 8,30-12 / 13-16 hod.

 

Nejčastější příčiny nedoručení zásilky

 

Dopravce zboží nenaložil z důvodu jeho viditelného poškození

Abychom zákazníkům doručovali pouze bezvadné zboží, prochází před naložením důkladnou kontrolou. Při odhalení poškození není pak toto zboží naloženo, ale vymění se za jiný, nepoškozený kus, případně se objedná nový u dodavatele. O postupu vás vždy informujeme.

 

Přepravce či poštovní doručovatel nevložil do vaší schránky oznámení o nedoručení / uložení zásilky

Průběh doručování můžete sledovat on-line na níže uvedených odkazech u každého typu doručení. Číslo zásilky / balíku vám bylo zasláno na e-mail, který jste uvedli v objednávce.

sledování zásilky ČESKÁ POŠTA
sledování zásilky PPL CZ

 

Zásilka se ztratila u přepravce

Stává se to velmi zřídka. Pokud k této situaci dojde, můžete si objednat nový kus zboží a s dopravcem zahájíme reklamační řízení nezávisle na vaší situaci z první objednávky.

Byla-li původní objednávka placena:

  • Převodem předem
    Prosíme o zaslání čísla vašeho účtu, abychom vám mohli částku vrátit.
  • Slevovými poukázkami nebo dárkovými certifikáty
    Prosíme o jejich kódy, abychom je pro vás mohli znovu aktivovat.
  • Na splátky
    Prosíme o vaše rodné číslo a číslo účtu, abychom mohli smlouvu upravit pro novou objednávku.